mandag

Adventslys

Under utstillingen vi hadde,
laget jeg flere forslag til adventslys.
Her laget på et sinkbrett med mose,
kongler,sølvhjerter og lilla lys med tall på siden.
Fire terakottapotter med mose,
kongle, tall og hvite lys.
Kakebrett,kakeserviet i sølv,
hvite lys og sølvtall.
Terakottapotter, telysestaker,
mose, kongler, stjener og tall
Her er adventslysene mine fra i fjor,
hvite spindellys,sølvbett,
edelgran glasspynt og tall.
Håper jeg har gitt dere litt inspirasjon,
for å lage adventslys til neste søndag.

Ha ei flott og inspirerende uke!
Klem Gry : )

18 kommentarer:

Ingunn sa...

Inspirasjon fikk jeg ja!tusen takk. Fikset egentlig ferdig adventslysene mine i går, men etter å ha sett alle forslagene dine tror jeg må gjøre noen små justeringer!;)

God mandagskveld til deg!

Hulda sa...

Virkelig mange fine dekorasjoner du har laget. Likte spesielt den på det andre bildet. Veldig fine er de jo alle sammen. :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Ja her var det som vanlig mye vakkert! De spinndel lysene var helt nydelige...Har ikke gjort klar adventslysene enda jeg, men har jo noen dager enda.
Ha en flott kveld!!

Nita sa...

Ja her var det mye inspirasjon å hente :) De er jo så fine alle sammen.
Det pussigste sammentreff: jeg hadde akkurat lagd ferdig årets adventslys da innlegget ditt kom! Hadde egentlig tenkt å bruke spindelvevs-lys men sånn ble det ikke...bilder kommer nok :)

liven sa...

Så mange koselige varianter du har laget til!!
Gleder meg til å pynte til advent med nye tall og kurv:O)
Må bare komme meg å kjøpe lys nå!!

Ha en fin uke og tusen takk for inspirasjonen:O)

Mamma C sa...

Visst får man ispiration alltid. Jag såg faktiskt en snygg lila julstärna idag med lite guld på. Men jag har ingenstans att hänga den. Men lila är fint.
Kram Mamma C

Huset på toppen sa...

Ja,her har du laget til mange fine og inspirerende forslag!! Jeg har kjøpt nytt i år,gleder meg til advent !!

Ha en fin uke!
Klem

johanne`s rom sa...

Kjempeflott med så mange fine forslag. Jeg laget adventstaken i helga men vet ikke om jeg er helt fornøyd, så nå kan det nok hende at jeg gjør om litt. Ha en hyggelig dag.

h.espe sa...

Her var det mange flott ideer til adventsstake. Ettersom jeg allerede har laget min, får jeg spare på ideene til neste år...

Ha en fortsatt flott uke!

Klem

TINA sa...

Hei, for en kjempefiin blogg du har. Nå har jeg kikket og kikket på både ditt og datt, og hatt en skikkelig kosestund.
Takk!
Legger link på siden min ;)

Magdalena sa...

nyyydelig her hos deg...

Japsee sa...

Så mange gode ideer:) Jeg tror ikke jeg hadde kommet på alt det der jeg. Det skal du ha; du er en kreativ kvinne.

Ha en fin kveld

Anneli sa...

Masse flott inspirasjon å ta med seg (:
Ja jeg har vært innom Nyland Import å handlet lavendel <3 Takk for tipset!
Spørs om jeg rekker å lage noe før jul? men det gjør ikke så mye egentlig. Kan jo være greit å ha noe å pusle med på nyåret også (:
Ha en fin kveld!

Besta sa...

Det var veldig fint, for en lur ide. Likens de brente mandlene, takk for du delte oppskrifta. Ha en fin dag.

Jeanette sa...

Så mange flotte måter og lage advent`s stake - Takk for inspirasjonen..skal lage en i morgen tenker jeg..har kjøpt zinkbrett og tall som jeg skal sette på hvert kubbelys:o) gleder meg!
Ha en flott advent`s helg med dine!
Klem

Nita sa...

Hei igjen, nå har jeg prøvd meg på englekyssene, og de ble veldig gode :) Men jeg lurer på: har du prøvd/pleier du å steke flere brett i samme slengen? Tok ett og ett i går jeg, men det tok jo gruelig lang tid...

Ønsker deg en fin 1.ste adventshelg

Cecilies hjørne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cecilies hjørne sa...

For en flott og inspirerende blogg du har. Kom over den da jeg googlet etter salg av adventslys/tall.

Mye pent å se :)