søndag

Gaver på vandring - vil du være med?

Gaver på vandring hos Stubbetufsa.
I forrige uke kom gaven.
Så spennende...
Den inne holdt et koselig sommerkort,
en plate sjokolade mmm......
og flotte kakepinner hun selv hadde smidd.
De skal blir ofta brukt, jeg elsker jo å bake.
Tusen takk for den flotte gaven!

Nå er det min tur til å sende gaver ut i verden .
Tror det blir noe hjemmelaget... så nå sitter jeg og spekulerer
 på hva jeg skal lage....jeg pleier å kludre og tegne litt for å få inspirasjon.
***

- de tre første som kommenterer dette innlegget
vil få en gave i posten fra meg.
De sender en gave til tre av sine lesere osv...
Vil du være med på "gaver på vandring" hos meg?

11 kommentarer:

Unknown sa...

Oi da ser det ut til at jeg er den første til å kommentere denne bloggkommentaren. Du lager og baker og tar så mange flotte bilder. Liker å være inne på siden din
Klem fra Grethe

Eirin Bjørnstad sa...

Det blir jeg gjerne med på, artig artig! ;-)

Eirin

Januarsola sa...

Spennende!! Jeg vil svært gjerne være med på dette.

No.15 sa...

Nei æsj...for sein!! :((

Yvonne sa...

så spennende!!! gøyalt med sånne ting:)

kjempe flotte kakepinner!!! ble inspirert av de ja!!

Eirin Edvardsen sa...

Artig påfunn! Og de kakepinnene kunne jeg veldig godt ha tenkt meg, ja!!!

Fjordheim sa...

Ja det ble jeg jo for sen til å bli med på. Kan tenke meg det blir en flott gave fra deg.
Gratulerer med den flotte gaven du har fått. Stilige kakepinner.
Ønsker deg ei god uke :)

Ruths datter sa...

Kjempekoselig blogg du har. jeg følger deg nå.
Klem

Mamma C sa...

Vilka fina kakpinnar du fick. Ha en fin och solig vecka.
Kram mamma C

Unknown sa...

Tusen takk for den kjempefine gaven! Veldig koselig! Det fine smyket henger rundt halsen min og det vakre hjertet henger i vinduet.
klem Grethe

Matilde sa...

Se que no llego para el regalo, pero mi comentario es que tienes un blog muy bonito saludos y fliz verano